Najnowsze wpisy, strona 60


cze 11 2019 Gdzie znajdziesz informacje o promocjach...
Komentarze: 0

Jaką drogą deweloperzy promują ofertę mieszkaniową? Jak docierają do klientów? Jakie formy marketingu uważają za najskuteczniejsze? Sondę prezentuje serwis nieruchomości dompress.pl   

 

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A.

Bez wątpienia najbardziej efektywna, również pod względem kosztowym, jest reklama w internecie. Przy czym, ten kanał daje możliwość wykorzystania z wielu form promocji, od reklamy na portalach nieruchomościowych, AdWords, reklam banerowych, marketingu automation, RTB, po artykuły sponsorowane i mailingi.

W ostatnim czasie na znaczeniu zyskało odpowiednie przygotowanie strony internetowej, która dawno już przestała spełniać źródło informacji i zachęty do kontaktu, a zaczęła pełnić formę interaktywnej platformy do komunikacji z klientem, gdzie wykorzystywany jest z powodzeniem na przykład live chat. Takie rozwiązania w zakresie komunikacji bezpośredniej znajdują coraz szerszą rzeszę odbiorców ze względu na wygodę oraz szybkość uzyskiwania informacji.

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest

Z naszego doświadczenia wynika, że najskuteczniej jest w tej chwili promować ofertę mieszkaniową w internecie. Doskonale sprawdzają się prezentacje inwestycji na popularnych portalach nieruchomości, mailingi, a także reklamy w wyszukiwarce oraz mediach społecznościowych. Klientów przyciąga także dobrze oznakowany teren inwestycji oraz billboardy zlokalizowane w okolicy budowy. 

Andrzej Gutowski, wiceprezes Ronson Development odpowiedzialny za sprzedaż i Marketing

 

Nieustannie przenosimy nasze działania marketingowe do mediów internetowych. Najskuteczniejsze i najwyższej jakości kontakty pozyskujemy z kampanii AdWords, reklam na Facebooku oraz baz mailingowych. Jednocześnie lokalnie istotną rolę wciąż odgrywa outdoor. To bardzo efektywny sposób, by oznaczyć nową nieruchomość lub wskazać potencjalnemu klientowi nieoczywistą lokalizację. Inwestujemy również w nasze biura sprzedaży. Chcemy, żeby były nietuzinkowe i jak najlepiej oddawały indywidualny charakter powstających inwestycji.

 

Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic

Najistotniejszym kanałem dotarcia do klienta jest dobrze wypozycjonowana strona internetowa. Poza tym, przede wszystkim dobra lokalizacja inwestycji, o co zawsze dbamy przy realizacji naszych projektów.  

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.

 

Staramy się dotrzeć do osób zainteresowanych zakupem mieszkań przede wszystkim za pośrednictwem internetu i podczas dni otwartych w naszych biurach sprzedaży. Nasz dział marketingu ma ułatwione zadanie, bo J.W. Construction jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych, polskich firm deweloperskich, działającą na rynku od 25 lat. Mamy na swoim koncie ponad 34 tys. mieszkań zrealizowanych w całej Polsce.

Monika Perekitko, członek zarządu Matexi Polska

 

Promując inwestycje koncentrujemy się na narzędziach online oraz mediach społecznościowych. Niektóre z naszych kampanii wspieramy także klasycznym mediami, jak na przykład przekaz radiowy. Bardzo ważnym czynnikiem jest jednak prawidłowy dobór narzędzi i samego komunikatu by trafić do właściwej grupy celowej odbiorców danego projektu.

 

Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development

 

Najskuteczniejszą formą reklamy jest zawsze tzw. marketing szeptany. Zadowoleni mieszkańcy z naszych ukończonych inwestycji polecają naszą firmę znajomym i rodzinie. Internet i social media są też oczywiście doskonałym narzędziem dotarcia do nowych klientów. Świetną okazją do zaprezentowania oferty oraz porozmawiania z potencjalnymi nabywcami, zapoznania się z ich oczekiwaniami są także targi mieszkaniowe, w których rokrocznie uczestniczymy.

 

Agnieszka Borowczyk, specjalista ds. Marketingu Online w Allcon Osiedla

Nie ma jednej uniwersalnej i szybkiej drogi dotarcia do klienta. Nasza oferta mieszkaniowa jest bardzo zróżnicowana, tak jak jej grupa odbiorców. Najlepsze efekty przynoszą kampanie dobrze przemyślane, gdzie zarówno forma reklamy, jak i komunikat są odpowiednio dopasowane do osób zainteresowanych naszą ofertą. Dlatego niezwykle ważne jest jak najlepsze poznanie grupy docelowej, do której kierujemy komunikat. Nie bez znaczenia jest również analiza danych oraz ciągła optymalizacja kampanii reklamowych.

Z roku na rok na znaczeniu zyskuje reklama internetowa, która poza precyzyjnym targetowaniem, umożliwia też dokładniejszą analizę działań i pozwala wyciągać cenne wnioski. Prowadzimy kampanie w Google Ads oraz działania w mediach społecznościowych. Udostępniamy też naszą ofertę w serwisach ogłoszeniowych. Staramy się działać wielokanałowo, zarówno online, jak i offline.

Wsłuchujemy się w głos klientów i dokładamy starań, by odpowiedź na zapytania docierała do zainteresowanych w ciągu 24h. Oferujemy możliwość bezpłatnej rezerwacji mieszkania. Bardzo nas cieszy fakt, że wiele osób trafia do nas z polecenia swoich znajomych, czy rodziny i że klienci wracają do nas po kolejne mieszkania.

Wojciech Duda, wiceprezes Duda Development

Korzystamy z większości dostępnych obecnie kanałów komunikacji marketingowej. Uważamy, że tylko kompleksowe, strategiczne działania pozwalają przy obecnym poziomie konkurencji skutecznie dotrzeć do klientów. Chętnie sięgamy, zarówno po nowoczesne rozwiązania, od mediów społecznościowych, poprzez interaktywne makiety nieruchomości, po tradycyjne narzędzia marketingu, takie jak reklama w prasie, reklama outdoorowa, czy materiały drukowane. Pozwala to maksymalnie poszerzyć grupę odbiorców naszych działań i dotrzeć z naszym komunikatem do możliwie największej liczby osób.

Spośród wszystkich narzędzi marketingowych szczególnie bliskie są nam targi mieszkaniowe. Za punkt honoru stawiamy sobie przygotowanie estetycznego, przyciągającego wzrok i zachęcającego do rozmowy stoiska targowego, obsadzonego profesjonalnymi doradcami, gotowymi odpowiedzieć na wszystkie pytania odwiedzających. Nie rezygnujemy też z udziału w największych targach nieruchomości w Łodzi i Poznaniu, gdzie znajdują się nasze inwestycje mieszkaniowe.

Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.

Ponad 15 tys. klientów użytkujących nasze mieszkania i 6 tys. pracowników Archicomu to nasi najlepsi ambasadorzy, często wprost polecający ofertę rodzinie i znajomym. W zakresie działań marketingowych skupiamy się na narzędziach i kanałach umożliwiających możliwie trafne dopasowanie oferty do założeń poszukującego. Współczesne możliwości personalizacji kampanii i jej wielokanałowość dają w tym zakresie mnóstwo możliwości. Kluczem jest dopasowanie przekazu do oczekiwań konkretnego klienta oraz do etapu jego doświadczenia w kontakcie z marką.

Grzegorz Woźniak, prezes spółki Quelle Locum

 

Bardzo dobrym sposobem na promocję inwestycji jest organizacja Dni Otwartych. Klienci mają możliwość wejścia na plac budowy, zapoznania się z rozkładami mieszkań i otoczeniem inwestycji. Mogą też liczyć na specjalne promocje. Poza tym ważna jest stała i bezpośrednia komunikacja skierowana do nabywców. Pomocna jest współpraca z agencją PR, która opracuje całą strategię działania, zapewnia spójną identyfikację wizualną, nawiązuje kontakty z odpowiednimi mediami, a także zapewnia wsparcie w zakresie social mediów.  

 

Sebastian Barandziak, prezes zarządu Dekpol Deweloper

Realizujemy inwestycje o zróżnicowanym charakterze: mieszkania, apartamenty, domy, oraz condohotele. W każdym przypadku dobieramy najbardziej efektywne działania marketingowe, które pozwalają na dotarcie z ofertą do grupy docelowej. W naszym przypadku dobrze sprawdzają się działania z zakresu e-marketingu oraz działania bezpośrednie skierowane do tzw. klientów powracających, decydujących się na zakup kolejnego mieszkania z naszej oferty. Organizujemy też różnego rodzaju wydarzenia i eventy przyciągające klientów.

Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service

Ponad 25-letnie doświadczenie Wawel Service na rynku potwierdza, że najlepszą formą reklamy i promocji inwestycji są zadowoleni klienci. Nie tylko projektujemy i realizujemy inwestycję w oparciu o wymagania i potrzeby klientów, ale także dbamy o wysoki poziom obsługi na każdym etapie zakupu nieruchomości, a także po nim.

 

Autor: Dompress.pl

 

 

dompress : :
cze 06 2019 Na jakie mieszkanie dostaniesz rabat od dewelopera...
Komentarze: 0

Czy dostaniemy rabat przy zakupie mieszkania w budowanym osiedlu? Jaki? W których projektach znajdziemy promocyjne ceny? Sondę prezentuje serwis nieruchomości dompress.pl    

 

Andrzej Gutowski, wiceprezes Ronson Development odpowiedzialny za sprzedaż i marketing

Upust  lub inny rodzaj promocji oferujemy w przypadku ostatnich gotowych mieszkań w zakończonych projektach. W tej chwili taka oferta specjalna obejmuje na przykład ostatni dostępny, pięciopokojowy lokal o powierzchni 120 mkw. w osiedlu Młody Grunwald w Poznaniu. Mieszkanie jest dostępne w promocyjnej cenie 5600 zł/mkw. z bezpłatnym miejscem postojowym. Pojedyncze trzy i czteropokojowe minidomy w atrakcyjnej cenie od 267 tys. zł do 302 tys. zł czekają jeszcze na nabywców na osiedlu Chilli City w Tulcach pod Poznaniem.

Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.

W naszej ofercie znajduje się aktualnie niemal 70 mieszkań w promocyjnych cenach. Są to, zarówno gotowe lokale, jak i mieszkania, których budowa jeszcze trwa. Oferujemy upusty m.in. w osiedlach społecznych Olimpia Port, Cztery Pory Roku, Księżno, Słoneczne Stabłowice i Forma.

W bardzo atrakcyjnej cenie można kupić również mieszkania w naszej najnowszej inwestycji Awipolis, powstającej w sąsiedztwie willowej części wrocławskiego Oporowa. Rabaty czekają także na tych, którzy są zainteresowani lokalami w Browarach Wrocławskich, wielofunkcyjnym kompleksie w sercu Śródmieścia, tuż nad Odrą, powstającym na terenie dawnego Browaru Piastowskiego.

Przygotowaliśmy także nową promocję „Mieszkaj przez rok za darmo”, dzięki której nasi klienci mogą cieszyć się 12 miesiącami bez opłat związanych z utrzymaniem lokalu i nieruchomości wspólnej.

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A.

Polityka rabatowa uzależniona jest od kilku czynników, w tym od poziomu cen mieszkań w danej inwestycji, zakładanego tempa sprzedaży i zmian na rynku. Biorąc pod uwagę fakt, że od trzech lat ceny nieprzerwalnie rosną, trudno liczyć na większy rabat.

Najczęściej upust cenowy można uzyskać przy zakupie miejsca postojowego, komórki, ewentualnie większego mieszkania lub lokalu o słabym układzie funkcjonalno-przestrzennym.

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.

Najlepszą okazją do wynegocjowania rabatu są dni otwarte w naszych salonach sprzedaży. Osoby, które nas w tym czasie odwiedzają mogą skorzystać z promocji na limitowaną liczbę mieszkań. Informacje o upustach zamieszczamy wcześniej na naszej stronie. Teraz przy zakupie apartamentu o powierzchni powyżej 30 mkw. w inwestycji Bliska Wola Tower, lokalu o wysokim standardzie, z panoramicznymi oknami i widokiem na centrum Warszawy można kupić miejsce garażowe w cenie obniżonej o 30 proc.

Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic

W tej chwili praktycznie nie udzielamy rabatów i nie stosujemy żadnych promocji. Niewielkie obniżki rzędu 1-2 proc. można uzyskać przy zakupie mniej popularnych lokali o większych metrażach.  

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest

W każdym miesiącu staramy się przygotowywać specjalną ofertę promocyjną dla klientów na zakup mieszkania we wszystkich naszych inwestycjach. W przypadku projektu Warszawski Świt położonej na Targówku nabywcy mieszkań trzypokojowych i większych mogą liczyć na wyższy rabat od ceny katalogowej. W Apartamentach Okopowa 59A w Warszawie oferujemy klientom specjalną cenę na wszystkie mieszkania zlokalizowane na pierwszym piętrze. W budynku Willa Ochota, którego budowa dobiega właśnie końca, promocyjną ceną objęty został natomiast lokal z antresolą na parterze. 

Marta Drozd - Piekarska, pełnomocnik zarządu Allcon Osiedla

Ceny mieszkań w każdej inwestycji kształtujemy indywidualnie, uwzględniając: piętro, nasłonecznienie i atrybuty dodatkowe, jak ogród, czy taras. Przy aktualnym popycie na mieszkania w Trójmieście możliwości negocjacji u deweloperów są bardzo ograniczone i w efekcie różnice między ceną ofertową a transakcyjną są kosmetyczne. Nie inaczej jest w Allconie, choć zdarza się, że na przykład przy okazji Dni Otwartych danej inwestycji mamy dla klientów ofertę specjalną na wybrane mieszkania, bądź bony podarunkowe obniżające cenę pakietu obejmującego mieszkanie, miejsce postojowe i piwnicę.

Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development

Przygotowaliśmy dla klientów rabat w wysokości 10 000 zł na zakup mieszkań o powierzchni 75 mkw. w trzecim etapie Osiedla Kwiatowego w Zalasewie 2 km od Poznania. Oferta jest ograniczona czasowo, promocja trwa tylko do końca czerwca br.

Grzegorz Woźniak, prezes spółki Quelle Locum

W tym momencie oferujemy dwa mieszkania w promocyjnych cenach w pierwszym etapie inwestycji Park Leśny Bronowice, które zostaną oddane do użytku już w czerwcu br., a także trzy lokale w drugiej fazie projektu. Warto brać również udział w organizowanych przez nas Dniach Otwartych, ponieważ wtedy często przygotowujemy dla klientów bonusy.

Piotr Seretny, prezes zarządu Ancona Development

Mamy na tyle atrakcyjną ofertę, że nie udzielamy dodatkowych rabatów.

Sebastian Barandziak, prezes zarządu Dekpol Deweloper

W osiedlu Nowe Rokitki V i VI w ramach wiosennej promocji na wybrane lokale mamy specjalną ofertę. Kupujący mogą uzyskać rabat od ceny brutto w wysokości nawet do 10 000 zł. Oferta obowiązuje do końca czerwca br. lub do wyczerpania mieszkań.  W inwestycji oferowane są lokale 1-4 pokojowe o metrażu od 30 mkw. do 77 mkw. w cenie od 163 tys. zł.

W ramach naszych wybranych inwestycji wprowadziliśmy również program poleceń, w którym można otrzymać iRobot Roomba oraz dostęp do internetu za 1 zł.

Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service

Nasi klienci mogą skorzystać z obowiązującej obecnie Wiosennej Promocji, której szczegóły znajdują się na naszej stronie internetowej. Rabatami objęte zostały mieszkania między innymi w popularnych, krakowskich inwestycjach Piasta Park, Krygowskiego, czy w nowym projekcie Lublańska Park, idealnym dla klientów planujących zakup inwestycyjny.

Proponujemy także możliwość skorzystania z atrakcyjnego programu „Zamień stare na nowe”, który jest skierowany do osób posiadających już nieruchomość. Jak sama nazwa wskazuje, polega on na „zamianie” nieruchomości, poprzez sfinansowanie zakupu nowego mieszkania lub domu z oferty dewelopera ze środków uzyskanych dzięki sprzedaży dotychczas zajmowanej nieruchomości. Głównym założeniem programu jest zapewnienie klientom profesjonalnej pomocy przy sprzedaży starego mieszkania. Rozwiązanie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem.

Autor: Dompress.pl

dompress : :
maj 29 2019 Jakie mieszkania kupimy w gotowych inwestycjach...
Komentarze: 0

W których ukończonych inwestycjach są jeszcze w sprzedaży mieszkania?  Jakie lokale są do nabycia? Czy oferowane są w promocyjnych cenach?  Sondę prezentuje serwis nieruchomości dompress.pl

Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.

W ofercie mamy obecnie ponad 180 mieszkań gotowych do odbioru o szerokim spektrum metraży, od niespełna 50 mkw.  do 165 mkw. i dużym zróżnicowaniu cenowym w kilku naszych, wrocławskich inwestycjach. Klienci mogą wybierać m.in. spośród kompaktowych, dwupokojowych lokali oraz większych, trzy i czteropokojowych mieszkań na naszych osiedlach społecznych Olimpia Port, Róży Wiatrów, Forma i Księżno. Na nowych właścicieli czekają też komfortowe apartamenty w inwestycji River Point, usytuowanej nad samą Odrą w ścisłym centrum Wrocławia.

Część z gotowych mieszkań można kupić w specjalnych, promocyjnych cenach, ponadto niektóre lokale w Olimpii Port i Księżnie wykończyliśmy pod klucz, co umożliwia wprowadzenie się do nich zaraz po odbiorze kluczy.

Andrzej Gutowski, wiceprezes Ronson Development odpowiedzialny za sprzedaż i marketing

Gotowe mieszkania oferujemy głównie w projektach, których budowa niedawno się zakończyła. Lokale te cieszą się dużym powodzeniem, dlatego nie są oferowane w promocyjnych cenach. W pierwszym kwartale br. oddaliśmy do użytku II etap naszego bestsellerowego osiedla Miasto Moje na warszawskiej Białołęce. W tej chwili zostały nam w tej inwestycji zaledwie 3 gotowe mieszkania trzy i czteropokojowe o powierzchni od 57 mkw. do 75 mkw. Ostatnie, gotowe apartamenty, głównie pięciopokojowe dostępne są także w Warszawie w prestiżowym osiedlu Nova Królikarnia. W naszym, hitowym, wrocławskim projekcie Vitalia mamy w sprzedaży ostatnie 4 lokale dwu i trzypokojowe o powierzchni od 56 mkw. do 110 mkw. w cenach od 5800 zł/mkw.

W przypadku kilku ostatnich, gotowych mieszkań w niektórych naszych projektach przygotowaliśmy dla klientów oferty specjalne. W Tulcach pod Poznaniem na nowych mieszkańców czekają ostatnie gotowe trzy i czteropokojowe minidomy w osiedlu Chilli City w cenach od 267 tys. zł do 302 tys. zł. W osiedlu Młody Grunwald w Poznaniu dostępny jest także ostatni, pięciopokojowy lokal o powierzchni 120 mkw. w promocyjnej cenie 5600 zł/mkw. z bezpłatnym miejscem postojowym.

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.

Mamy gotowe dwu, trzy i czteropokojowe mieszkania usytuowane od 1 do 3 kondygnacji w inwestycji Zielona Dolina, położonej w ładnej, zielonej okolicy na warszawskiej Białołęce. Ostatnie lokale o powierzchni 69 mkw. są dostępne w cenie 5700 zł za mkw. Mniejsze mieszkania oferujemy w kwocie od 6150 zł/mkw. do 7000 zł/mkw. Na Bliskiej Woli gotowe do zamieszkania dwupokojowe lokum na 5 piętrze, o powierzchni nieco ponad 35 mkw. jest do kupienia w cenie 15 500 za mkw. Taką cenę uzasadnia wysoki standard mieszkania. To nowoczesne wnętrze, prawie 3 metrowej wysokości, z panoramicznymi oknami, z widokiem na centrum Warszawy. Bliska Wola jest naszym najchętniej wybieranym przez klientów osiedlem, najlepiej sprzedającym się od 2017 roku.

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A.

Praktycznie nie mamy gotowych lokali. Ich udział nie przekracza 2 procent wśród mieszkań dostępnych w naszej ofercie.

Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development

Nie posiadamy w sprzedaży gotowych mieszkań, gdyż  wszystkie lokale z naszej oferty znajdują nabywców nawet kilka miesięcy przed zakończeniem budowy. W drugim etapie Osiedla Kwiatowego, które realizujemy w Zalasewie i zamierzamy przekazać na koniec bieżącego roku, mamy wszystkie lokale zarezerwowane. Trzeci etap tej inwestycji, który będzie gotowy w 2020 roku jest wyprzedany w połowie.

Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic

Gotowe mieszkania mamy w sprzedaży jedynie w inwestycji Wolne Miasto w Gdańsku. Pod koniec ub. roku oddaliśmy do użytkowania IV etap tej inwestycji. W ofercie są jeszcze 4 wolne lokale, w tym ostatnie mieszkanie o powierzchni 40 mkw. i 3 lokale o metrażu 66-74 mkw. w cenach od 6600 zł/mkw. do 7400 zł/mkw.

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest

Ostatnie, gotowe mieszkania oferujemy w inwestycji Willa Ochota przy ulicy Mszczonowskiej w Warszawie. Pozostało w niej tylko 5 lokali dwu i trzypokojowych o metrażu od 33 mkw. do 56 mkw., dostępnych na różnych piętrach. Najtańsze mieszkanie dwupokojowe można kupić w promocyjnej cenie około 382 tys. zł brutto, a najdroższe kosztuje ponad 523 tys. zł brutto.  

Monika Perekitko, członek zarządu Matexi Polska

Nie mamy aktualnie w ofercie gotowych mieszkań, co wiąże się z zakończeniem sprzedaży lokali we wszystkich inwestycjach będących w ostatniej fazie budowy. Najbardziej zaawansowanym projektem jest teraz pierwszy etap warszawskiej inwestycji Omulewska 26, której zakończenie przewidujemy na koniec 2019 roku.

Marta Drozd - Piekarska, pełnomocnik zarządu Allcon Osiedla

Mieszkania gotowe to zdecydowanie deficytowy produkt na trójmiejskim rynku nieruchomości. W sprzedaży mamy pojedyncze mieszkania gotowe w inwestycji Kamienice Malczewskiego o powierzchni 70-90 mkw. i projekcie Domy pod Koroną o metrażu 96-123 mkw. w Gdańsku, a także w inwestycji Nexo w Pucku o powierzchni 26-46 mkw., czy w  Osiedlu Gdyńskim na Oksywiu wielkości 58-76 mkw. W większości inwestycji mieszkania dwu i trzypokojowe sprzedawane są na etapie rozpoczęcia prac budowlanych. Mieszkania większe cieszą się zaś popularnością, kiedy są już gotowe do obejrzenia. Niejednokrotnie to właśnie one sprzedawane są jako produkt gotowy.

Grzegorz Woźniak, prezes spółki Quelle Locum

W I etapie inwestycji Park Leśny Bronowice mieszkania będą gotowe już w czerwcu br. Czteropokojowe mieszkanie na pierwszym piętrze o powierzchni ponad 65 mkw. z balkonem o powierzchni prawie 7 mkw. oferujemy w tym projekcie w promocyjnej cenie 440 496 zł. Trzypokojowy lokal na pierwszym piętrze o metrażu 58 mkw. z balkonem o powierzchni 4,6 mkw. jest do nabycia w promocji za 395 560 zł.

Piotr Seretny, prezes zarządu Ancona Development

W ofercie mamy gotowe segmenty w zabudowie szeregowej o metrażu od 90 mkw. w cenie od 450 tys. zł brutto w inwestycji Cicha Łąka w podwarszawskim Piasecznie. W promocji oferujemy możliwość zakupu drewnianych schodów w cenie 10 800 zł na pierwsze piętro i na poddasze.

Wojciech Duda, wiceprezes Duda Development

Wszystkie nasze budynki wielorodzinne są wciąż w trakcie budowy. Dysponujemy jednak trzema ostatnimi,  gotowymi segmentami o powierzchni 138 mkw., które dostępne są w trzecim etapie osiedla domów w zabudowie bliźniaczej Nowe Złotniki w Złotnikach koło Suchego Lasu pod Poznaniem. Cena segmentu wynosi 599 tys. zł. W ciągu najbliższych tygodni zakończona zostanie również budowa domów w I etapie poznańskiego, zamkniętego osiedla Morasko Park. Trzy ostatnie domy oferujemy w cenie od 787 tys. zł.

Sebastian Barandziak, prezes zarządu Dekpol Deweloper

Mamy kilka ostatnich gotowych apartamentów w zakończonej inwestycji Verano Residence w Juracie. Są to apartamenty dwu i trzypokojowe o metrażach od 37 mkw. do 55 mkw. w cenach od 912 tys. zł do 1,54 mln zł. Gotowe mieszkania mamy także w podwarszawskim Milanówku w osiedlu EcoMilan. Na wybrane lokale przygotowaliśmy promocyjną cenę od 4900 zł za mkw. Na terenie kompleksu powstały łącznie 4 nowoczesne budynki ze 188 mieszkaniami o powierzchni od 38 mkw. do 93 mkw. i rozkładzie pomieszczeń od 2 do 4 pokoi z ogrodami do 122 mkw. Ostatnie mieszkania są również dostępne w czwartym etapie inwestycji Nowe Rokitki w pobliżu Tczewa. W sierpniu br. przekażemy też do odbioru lokale w projekcie Młoda Morena Park II zlokalizowanym w gdańskim osiedlu Piecki-Migowo. W tej inwestycji dostępnych jest jeszcze kilkanaście apartamentów w kwocie około 8100 zł za mkw.   

Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service

Najwięcej naszych mieszkań sprzedaje się na etapie realizacji inwestycji, stąd na chwilę obecną w ofercie mamy zaledwie kilka gotowych lokali. Są to mieszkania inwestycji Białoprądnicka na północy Krakowa i lokale w I etapie inwestycji Krygowskiego na krakowskich Klinach. Część mieszkań objęta jest promocją.

Autor: Dompress.pl

dompress : :
maj 23 2019 Czy w I kwartale br. deweloperzy zrealizowali...
Komentarze: 0

Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w pierwszych trzech miesiącach 2019 roku? Czy rezultaty są zgodne z założeniami firm? Co wpłynęło na uzyskane wyniki? Sondę prezentuje serwis nieruchomości dompress.pl

Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.
Naszym celem na 2019 rok jest sprzedaż na poziomie 1300 - 1600 mieszkań. W pierwszym kwartale 2019 roku sprzedaliśmy 406 lokali. To o 58proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Osiągnęliśmy jeden z najlepszych wyników kwartalnej sprzedaży w historii firmy, mimo wymagającej sytuacji na rynku, z którą branża zmaga się od kilkunastu miesięcy. Klienci doceniają wybrane przez nas lokalizacje oraz zdywersyfikowaną ofertę, którą zgodnie z wcześniejszymi założeniami, uzupełniliśmy w ostatnich miesiącach o ponad 450 lokali.
W pierwszym kwartale klienci najchętniej wybierali mieszkania we wrocławskich osiedlach Olimpia Port i Forma. Dużą popularnością cieszą się także kolejne etapy inwestycji Słoneczne Stabłowice i Cztery Pory Roku oraz osiedle Łąkowa w Łodzi i Przylesie Marcelin w Poznaniu.
Małgorzata Ostrowska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.

W pierwszym kwartale br. ilość zawartych umów deweloperskich, przedwstępnych umów sprzedaży lokali oraz płatnych rezerwacji wyniosła 280. Szacowana liczba lokali, które zostaną rozpoznane w przychodach w tym okresie to około 265. W I kwartale rozpoczęliśmy sprzedaż mieszkań w pięciopiętrowym budynku Willa Wiślana w warszawskim Tarchominie.

Andrzej Gutowski, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Ronson Development
W pierwszych trzech miesiącach 2019 roku zakontraktowaliśmy sprzedaż 174 mieszkań wobec 188 lokali w analogicznym okresie ubiegłego roku. To bardzo dobry rezultat, biorąc pod uwagę fakt, że rozpoczęliśmy ten rok z mocno wyprzedaną ofertą wynoszącą zaledwie 562 lokale. Wynik jest zbliżony do uzyskanego w analogicznym okresie ubiegłego roku i znacznie lepszy niż osiągnięty w ostatnim kwartale 2018 roku.
Nowe projekty, które uruchomiliśmy pod koniec pierwszego kwartału, w których do sprzedaży trafiło łącznie ponad 460 lokali, tylko częściowo wpłynęły na poziom sprzedaży minionego kwartału. Będą miały większe przełożenie na sprzedaż w kolejnych miesiącach. Liczymy na to, że wprowadzone projekty oraz kolejne, przygotowywane inwestycje pozwolą nam zrealizować cel sprzedaży, który na 2019 rok został wyznaczony na około 800 lokali.
Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest
W pierwszym kwartale br. odnotowaliśmy rekord sprzedaży. Udało nam się zawrzeć w sumie 135 umów z klientami na lokale mieszkalne i usługowe. Jeszcze nigdy w historii firmy nie osiągnęliśmy tak dobrego wyniku. Na uzyskany rezultat wpłynęło uruchomienie sprzedaży w inwestycji Warszawski Świt zlokalizowanej na warszawskim Targówku oraz Apartamenty Okopowa 59A usytuowanej na granicy Woli i Śródmieścia. Z kolei w inwestycji Willa Ochota, położonej przy ulicy Mszczonowskiej nastąpi wkrótce zakończenie budowy, co również miało wpływ na ilość sprzedanych mieszkań.
Sebastian Barandziak, prezes zarządu Dekpol Deweloper
W pierwszym kwartale br., na podstawie zawartych umów rezerwacyjnych, deweloperskich i przedwstępnych, sprzedaliśmy 141 mieszkań. Na koniec marca tego roku łączna liczba lokali oferowanych do sprzedaży wynosiła 445.
Monika Perekitko, członek zarządu Matexi Polska

Jesteśmy zadowoleni z wyników uzyskanych w pierwszym kwartale. Na realizację założonych celów wpływa w głównej mierze dobra sprzedaż warszawskiego projektu Omulewska 26. Jednocześnie dość szybko udaje nam się przeprowadzać procesy projektowe związane z realizacją kolejnych inwestycji. To właśnie rozwój portfolio jest naszym kluczowym celem w pierwszych miesiącach tego roku.

Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development
W I kwartale bieżącego roku spółka odnotowała znaczny wzrost zainteresowania oferowanymi lokalami. Miało na to wpływ kilka czynników. Rozszerzyliśmy ofertę wprowadzając do sprzedaży mieszkania z trzeciego etapu realizacji Osiedla Kwiatowego w Zalasewie. Poza tym, klientów zachęca bliski termin oddania lokali, które powstały w drugiej fazie inwestycji, a początek roku sprzyja podejmowaniu ważnych decyzji, jak na przykład zakup domu.
Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic
Sprzedaż w pierwszym kwartale tego roku została zrealizowana zgodnie z założeniami i utrzymywała się na niemal identycznym poziomie, jak w pierwszych trzech miesiącach ubiegłego roku. Zgodnie z oczekiwaniami, dobra sytuacja gospodarcza w kraju, rosnące zarobki, niskie stopy procentowe oraz rosnące ceny mieszkań wpływają na duży poziom optymizmu wśród klientów co przekłada się na podejmowanie decyzji o zakupie mieszkania na własne potrzeby lub w celach inwestycyjnych.
Piotr Tarkowski, dyrektor ds. Sprzedaży w Allcon Osiedla
W pierwszym kwartale tego roku osiągnęliśmy wynik zgodny z oczekiwaniami i założeniami. Wpływ na to miała zróżnicowana oferta w atrakcyjnych lokalizacjach oraz sprawdzony i zaufany generalny podwykonawca.
Piotr Seretny, prezes zarządu Ancona Development
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku odnotowaliśmy satysfakcjonujące wyniki sprzedaży mieszkań. Rezultat jest zgodny z założeniami firmy. Na wynik wpłynął wysoki poziom zainteresowania zakupem nowych mieszkań na rynku.
Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service
W I kwartale 2019 roku Wawel Service odnotował rekordowe zyski, co przerosło nasze optymistyczne założenia. Nie jesteśmy jednak zaskoczeni, gdyż wynik jest rezultatem przemyślanej strategii. Projektujemy nasze inwestycje w taki sposób, aby najlepiej trafiały w gusta klientów i zaspakajały ich wymagania. Szeroka oferta i różnorodność inwestycji stanowi zatem atrakcyjną propozycję dla licznego grona kupujących.

Autor: Dompress.pl

dompress : :
maj 17 2019 Jakie rozwiązania ekologiczne znajdziemy...
Komentarze: 0

Czy deweloperzy wprowadzają ekologiczne rozwiązania w realizowanych inwestycjach? Jakie? W których osiedlach? Czy w segmencie mieszkaniowym planowana jest realizacja budynków z zielonymi certyfikatami? Sondę prezentuje serwis nieruchomości dompress.pl

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A.

Rozwiązania ekologiczne, w tym budynki z certyfikatami, na przykład BREEAM dopiero wchodzą na nasz rynek i dotyczą zwykle inwestycji realizowanych w podwyższonym standardzie, w których mieszkania oferowane są w wyższej cenie. W naszych projektach duży nacisk kładziemy na wysokiej jakości okna, co dotyczy zarówno samego produktu, jak i montażu.  Przy tym należy zaznaczyć, że okna są jednym z kluczowych elementów, który ma wpływ na zużycie energii cieplnej, podobnie jak właściwe ocieplenie budynku.

Kolejnym, ważnym czynnikiem w przypadku mieszkań jest wentylacja.  Odchodzimy od stosowania wentylacji grawitacyjnej, która jest mało skuteczna, zastępując ją mechaniczną, z nawiewnikami ciśnieniowymi.  Zapewniona przez taki system wymiana powietrza bardziej odpowiada rzeczywistym potrzebom wietrzenia wnętrz i ogranicza straty ciepła.  

W przypadku części wspólnych staramy się stosować oświetlenie LED, co również pozwala ograniczyć zużycie energii.

Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service 

Popieramy zielone budownictwo. Jako pierwszy deweloper w Polsce zaprojektowaliśmy energooszczędne mieszkania, które spełniają wymogi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w krakowskich projektach Borkowska B1 i B2, Halszki 28 A i Wężyka 10. Inwestycje są wolne od alergenów, mają doskonały mikroklimat dzięki rekuperacji, tj. wentylacji mechanicznej z odzyskiem energii. Są również przyjazne  dla środowiska, ponieważ emitują mniej CO2 do atmosfery. Takie rozwiązania podnoszą ponadto wartość budynków i mieszkań.

Stworzyliśmy także energooszczędne osiedle domów jednorodzinnych w Michałowicach, w którym zastosowane zostały najnowocześniejsze rozwiązania ekologiczne. Każdy z domów na indywidualne zamówienie  kupującego mógł zostać wyposażony m.in. w kolektory słoneczne, panele fotowoltaiczne, czy gruntowe wymienniki ciepła.

Obecnie wraz z Zakładem Architektury Elementarnej Politechniki Krakowskiej zorganizowaliśmy konkurs architektoniczny EFEMERYDA_2019, w którym udział wzięli studenci Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej. Celem konkursu było wyłonienie najlepszego projektu na zagospodarowanie przestrzeni wspólnej okolicy inwestycji Piasta Park. Kolejnym krokiem jest realizacja nowoczesnego, ekologicznego projektu, który jest przenośny i zmienia swój kształt w zależności od pory roku. Chcemy stworzyć dla mieszkańców naszych osiedli specjalną strefę wspólną, której zastosowane zostaną takie rozwiązania jak filtry antysmogowe, antysmogowa roślinność, energooszczędność, a także będzie utrzymywana stała temperatura i wilgotność.

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.

Ekologiczną metodę zastosowaliśmy w jednym z osiedli w Gdyni, gdzie zostały zamontowane kolektory słoneczne, które w Polsce bardziej popularne są pod nazwą solary. System odzysku deszczówki, która służy do podlewania zieleni, funkcjonuje w inwestycji Bliska Wola, warszawskim osiedlu, które zamieszkiwać będzie czternastotysięczna społeczność. Mamy także na swoim koncie certyfikowane domy energooszczędne. Staramy się wprowadzać ekologiczne rozwiązania, ale część z nich znacznie podnosi koszty budowy, a klienci nie zawsze je odpowiednio doceniają. Obecnie pracujemy nad nową technologią budowy domów, która niewątpliwie spełni nie tylko wymagania ekologiczne, ale także ekonomiczne.

Łukasz Śledź, kierownik Działu Przygotowania i Realizacji Inwestycji w Allcon Osiedla

Jeśli chodzi o rozwiązania ekologiczne, należy zacząć od tego, że wykonawcą wszystkich, naszych projektów jest spółka Allcon Budownictwo, która posiada certyfikat ISO 14001 wydany w 2003 roku, który wciąż stanowi wyzwanie w zakresie takiego prowadzenia budów, aby ich negatywne oddziaływanie na środowisko było jak najmniejsze.

Przyjmowane przez nas rozwiązania  materiałowe dobierane są w taki sposób, aby były nieuciążliwe dla przyszłych mieszkańców i bezpieczne dla otocznia. Wszystkie stosowane materiały mają odpowiednie atesty higieniczne i dopuszczenia.  

W projektowanych obecnie inwestycjach planujemy wprowadzenie nowych rozwiązań, które zmniejszają negatywny wpływ budynków na środowisko i będą przyjazne dla ludzi. Są to rekuperatory ciepła na wentylacji, wysoko wydajne grzejniki, najwyższej jakości stolarka okienna oraz zaawansowane materiały izolacyjne. Ponadto, zagospodarowanie wód opadowych na terenie inwestycji z wykorzystaniem aranżacji zieleni. Należy też wspomnieć o rozwiązaniach dla rowerzystów i planowanych stanowiskach do ładowania samochodów elektrycznych. 

Wojciech Duda, wiceprezes Duda Development

Nasza najnowsza inwestycja w Poznaniu, nowoczesna kamienica Fyrtel Wilda zostanie wyposażona w powierzchnię biologicznie czynną, tzw. zielony dach. Takie rozwiązanie ma liczne zalety, szczególnie w gęsto zaludnionej, bliskiej centrum miasta okolicy, w jakiej usytuowana jest inwestycja. Warto wspomnieć także, że zielony dach przyczynia się do oczyszczenia powietrza oraz wspomaga regulację temperatury otoczenia i wnętrza budynku, co prowadzi do oszczędności energetycznej. W zamkniętym osiedlu Morasko Park w Poznaniu zamontowaliśmy z kolei system rozsączający, który pozwala zbierać wodę deszczową i regulować jej przepływ.

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest

Wszystkie nasze inwestycje realizowane są w zgodzie z obowiązującymi normami w poszczególnych zakresach, dotyczących wielorodzinnego budownictwa mieszkaniowego. Rozważamy wprowadzanie dodatkowych rozwiązań ekologicznych i zielonych certyfikatów w nowych inwestycjach. Konkretne decyzje będą zapadały w toku przygotowań poszczególnych projektów.   

Monika Perekitko, członek zarządu Matexi Polska

Bardzo dbamy o jakość tkanki miejskiej i staramy się zawsze jak najlepiej wkomponowywać nowe budynki w istniejące otoczenie. Jeśli to tylko możliwe wykorzystujemy wysokiej jakości, trwałą i dobrze zaprojektowaną zieleń. Tworzymy osiedlowe parki, jak na przykład niemal półhektarowy park w warszawskim osiedlu Kolska od Nowa. Staramy się sukcesywnie wprowadzać kolejne rozwiązania łączące troskę o ekologię z ekonomią. Jednym z takich rozwiązań jest planowane zagospodarowanie wód opadowych do podlewania ogrodów w jednaj z naszych, najnowszych inwestycji. Z pewnością będziemy wprowadzać kolejne innowacje dla mieszkańców, także w zakresie oszczędności różnych mediów, czy pomiarów jakości powietrza.

Sebastian Barandziak, prezes zarządu Dekpol Deweloper

W naszych inwestycjach wykorzystujemy wody opadowe w ogrodach deszczowych, co sprzyja niższej retencji. Tym samym, wspierane są zasoby wód podziemnych i ograniczane ryzyko powodziowe. Ogrody deszczowe są też przyjaznym środowiskiem rozwoju małych ekosystemów fauny i flory, podtrzymującym bioróżnorodność danej okolicy.

 

Autor: Dompress.pl

dompress : :